Essays in Honour of Michael Bogdan

09/12/2013

Den 5. og 6. december 2013 blev der afholdt et internationalt symposium på Lunds Universitet for at fejre professor Michael Bogdan. Han er professor i Private and Comparative International Law og pensioneres med udgangen af 2013. Imidlertid fortsætter han som emeritus. På symposiet blev der overrakt et festskrift til Michael. Festskriftet, ”Essays in Honour of Michael Bogdan”, skal fejre Michaels unikke akademiske karrierre. Fem forskere fra Juridisk Institut bidrog til festskriftet: Jan Trzaskowski, Procedural Consumer Protection in Cross-Border Purchases, Kim Østergaard, Piracy, Ole Lando, Lawyers as Authors of Imaginary Literature, Patrik Lindskoug, When is the Property Immoveable and when is the Right in Rem, og Peter Arnt Nielsen, Libel Tourism from a European Perspective. I tillæg hertil er Patrik Lindskoug medredaktør af festskriftet sammen med Ulf Maunsbach, Lunds Universitet.

Sidst opdateret: Law department // 17/07/2018