Erasmus samarbejde mellem CBS/LAW og Det juridiske Fakultet ved Lausanne University

13/05/2015

Efter et vellykket seminar i Lausanne, er Erasmus samarbejdet imellem CBS og UNIL i Lausanne kommet godt i gang. På seminaret fremlagde Professor Christina D. Tvarnø, Professor Andrej Savin og Lektor Michael Tell deres forskning. Derudover præsenterede fem cand.merc.(jur.)-studerende deres Business Case om modkøbsklausuler i forsvarsudbud i et EU-retligt og spilteoretisk perspektiv, som led i en eksamen. De studerende klarede opgaven med udmærkelse og modtog alle karakteren 12 for deres utrolig flotte præstation. De studerende er: Michael Gadgaard, Louise Fjord Kjærsgaard, Jolande Lærke Jørnsgård, Mads West Jensen og Mette Marie Lamm Larsen.

Sidst opdateret: Law department // 17/07/2018