Margrethe Vestager besøger CBS

Europas fremtid er på programmet, når konkurrence-kommissær Margrethe Vestager mødes med næstformanden for EU-Kommissionen på CBS den 7. maj.

27/04/2015

MG

Foto af Margrethe Vestager, Europa-Kommissionen

To fremtrædende personer fra EU-Kommissionen lægger vejen forbi CBS.

Margrethe Vestager møder op i sin EU konkurrence-kommissær-uniform i selskab med sin finske chef, næstformand for EU-Kommissionen Jyrki Katainen, som har ansvar for arbejde, vækst, investeringer og konkurrence.

Jyrki Katainen er på en rejse rundt i alle medlemslandende for at præsentere EU’s nye investeringsplan.

Læs EU’s nye investeringsplan

Sammen vil de to diskutere Europas fremtid og berøre spørgsmål som, hvad står i vejen for økonomisk vækst i Europa? Hvad kan gøres anderledes og hvordan? Hvor er det uforløste økonomiske potentiale? Hvordan vil det europæiske arbejdsmarked se ud om 10-20 år?

Det er Department of Business and Politics og Europa-Kommissionen, der står bag arrangementet.

Program
• Velkomst ved professor og dagens moderator Susana Borrás, institutleder for Department of Business and Politics
• Europas fremtid, ved næstformand Jyrki Katainen.
• Q&A og åben diskussion med næstformand Jyrki Katainen og konkurrence-kommissær Margrethe Vestager

7. maj 2015, klokken 11.00-12.00
Copenhagen Business School