DSEB Prize Winners

fredag d. 24/11-17 blev der uddelt priser, da Danish Society for Education and Business (DSEB) og CBS fejrede studerende og ansatte ved The Prize Winners’ Reception.

09/01/2018

DBP ansatte modtog i alt 4 priser:

Surprise-pris
Blandt dette års vindere er professor Brooke Harrington, som modtog en surprise-pris; CBS International Citizen Centenary Prize. Prisen bliver givet til: A member of faculty who represents conscientious and responsible intra- and extra-institutional involvement with colleagues, students, the university, the discipline as well as society at large. This involvement constitutes CBS’ social capital, fuelling the various engines of CBS.

Brooke er, ifølge Per Holten-Andersen, med sin eksponering i medierne i ugerne optil denne prisuddeling, blevet symbolet på den kamp, som hele det danske universitetsmiljø i øjeblikket kæmper. Det gælder kampen for de internationale forskeres ret til at arbejde i Danmark under samme vilkår som deres danske kolleger - uden risiko for bøde og politianmeldelser for f.eks. at være ekstern censor eller dele ud af deres viden i Folketinget.

Yderligere 3 priser blev uddelt til DBP ansatte ved The Prize Winners’ Reception:

DSEB Research Prize 2017
Brooke Harrington - professor mso, Department of Business and Politics

DSEB Research Dissemination Prize 2017
Anton Grau Larsen and Christoph Ellersgaard - adjunkter, Department of Business and Politics

DSEB Education Prize 2017
Mogens Kamp Justesen – lektor, Department of Business and Politics