Projektdeltagere

The second annual European Strategy, Entrepreneurship & Innovation (SEI) Doctoral Consortium (SEI)

Abstract:

Ansøgning om økonomisk støtte til afholdelse af den prestigefyldte internationale konference “The second annual European Strategy, Entrepreneurship & Innovation (SEI) Doctoral Consortium”. Vi har fået mulighed for at arrangere denne konference på Copenhagen Business School (CBS) 29.-30. september, 2012. Ideen med konferencen er at styrke forskningen indenfor entrepreneurship og innovation i Europa, gennem et samarbejde blandt Europas absolut bedste Business Schools med udgangspunkt i PhD uddannelse indenfor området. Deltagelsen i konsortiet bag konferencen og afholdelsen i Danmark er med til at placere CBS (og Danmark) blandt de absolut førende i Europa indenfor et centralt erhvervsøkonomisk emneområde.

Type:

Private (National)