Three Tracks for the Future (Three Tracks for the Future)

Abstract:

Three Tracks for the Future Ved deltagelse i Euroscience Open Forum (ESOF) 2014’s public event “Science in the City” benytter CBS lejligheden til at præsentere grundforskning og entreprenørskab i verdensklasse samt de bedste studerendes bud på innovative samfundsmæssige løsninger for det brede publikum på en helt ny måde. CBS’ bidrag 3 Tracks for the Future præsenteres hele ugen på en stand i Carlsbergbyen. De tre tracks fokuserer på henholdsvis grundforskning, virksomhedsideer og de studerendes kompetencer: Track 1: Basic Research for the future society: Center for Financial Frictions præsenterer forskningens bud på, hvordan Danmark kommer ud af finanskrisen. Track 2: Creating new applied solutions: Copenhagen School of Entrepreneurship præsenterer Entrepreneurship Lab. Track 3: Educating for the future: CBS Case Competition præsenterer de bedste løsninger på virksomhedernes problemstillinger i dag og i fremtiden. CBS ønsker at komme i dialog med mange aktører i samfundet, både før, under og efter eventen, og vil samtidig engagere publikum via flere medier, hvorfor alt materiale vil være tilgængeligt på engelsk og direkte på nettet med opfordring til en løbende online dialog.

Type:

Public (National)