Kommunikationsassistent til Center for Corporate Governance

News

Center for Corporate Governance (CCG) på CBS søger en dygtig kommunikationsassistent med flair for tekstformidling, kommunikation og event-planlægning.

05/11/2019

Center for Corporate Governance på Copenhagen Business School søger en dygtig kommunikationsassistent med interesse for tekstformidling, kommunikation og event-planning.

Hos Center for Corporate Governance vil du komme til at arbejde på en spændende og international arbejdsplads, hvor fagligheden er i højsædet. Du vil blive tildelt rollen som kommunikationsassistent, hvor du blandt andet vil komme til at arbejde med nyhedsformidling, hjemmesideopdatering og event-planlægning Det er en fordel, hvis du har interesse for at skrive og formulere spændende og kreative tekster, og det er et krav, at du kan formulere dig fejlfrit og grammatisk korrekt på både dansk og engelsk. Desuden er det fordelagtigt hvis du besidder stærke IT-kompetencer samt har interesse for hjemmesideopbygning i WordPress og lignende systemer. 

Som kommunikationsassistent vil du arbejde tæt sammen med centerets ’Communications and Event Manager’, som du primært vil blive tildelt opgaver af.

Opgaverne vil bl.a. indebære:

  • Udarbejdelse af nyhedsbreve og andet kommunikations materiale.
  • Opdatering og vedligeholdelse af hjemmesider og andre platforme såsom Facebook og LinkedIn.
  • Design af PowerPoint præsentationer og andet skriftligt arbejde, som både involverer kreativt design og sproglig formidling.
  • Event-planlægning hvor du vil stå for event-markedsføring samt være ansvarlig for opgaver såsom bestilling af forplejning, booking af lokaler og diverse praktiske opgaver ved afvikling af eventen.

For at søge stillingen som kommunikationsassistent studerer du på en kommunikationsorienteret bachelor- eller kandidatlinje. Som person er du udadvendt, opsøgende, har gåpåmod og kan arbejde selvstændigt. Arbejdstiden forventes at være på omkring 15 ugentlige timer med mulighed for flere timer, hvis nødvendigt. Det er en fordel, at du er fleksibel omkring dine arbejdstider og kan møde ind flere gange ugentligt. Ligeledes vil vi være fleksible omkring eksamensperiode og ønsker om ferie. Lønnen følger den gældende overenskomst for studentermedhjælpere på Copenhagen Business School. Stillingen er med opstart 1. juni 2019 eller snarest muligt.

Send en motiveret ansøgning, dit CV samt karakterudskrift senest mandag den 20. maj 2019 til Charlotte Brendstrup Simonsen, cbsi.ccg@cbs.dk. Jobsamtaler vil blive afholdt løbende. For yderligere information om jobbet kan du ligeledes kontakte ovenstående.

 

The page was last edited by: Department of Accounting // 05/11/2019