Selvdreven student med interesse for selvledelse

søges til forskningsprogram på LPF

02/07/2009

Vi søger en studentermedhjælper til forskningsprogram om ledelse af selvledelse. Projektet er forankret på Institut for Ledelse, Politik og Filosofi på Copenhagen Business School.

Dine arbejdsopgaver

Du bliver projektkoordinator på forskningsprojekts indsamling af empirisk data. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være koordinering af interviewaftaler, transskribering samt vedligeholdelse af projektets hjemmeside. Herudover vil du også få en vigtig rolle i forbindelse med videreudviklingen af forskningsprogrammets kommunikations- og formidlingsstrategier og agere sparringspartner på analysen af det indsamlet empiri. Der vil også være god mulighed for at præg arbejdet med dine egne ideer og interesseområder.

Om dig

Du har nogle års studier på bagen og har et højt fagligt niveau. Din baggrund kan eksempelvis være fra en merkantil eller samfundsvidenskabelig uddannelse. Det er et plus, hvis du har erfaring fra relevant studiearbejde. Det er væsentligt, at du kan arbejde selvstændigt og trives i et miljø, hvor der stilles store forventninger til opgaveløsningerne.

Om os

Vi tilbyder viden om den nyeste forskning på feltet, udbygning af dit netværk til virksomheder og erfaring med store empiriske analyser. Du bliver en del af en dynamisk forskningsgruppe, der sætter det sociale samvær højt.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 20 timer ugentlig, alt afhængig af projektets faser og din studieplanlægning. Vi forventer, at du kan starte 1. september 2009.

Vi skal have din ansøgning senest den 8. august 2009.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte forskningsadjunkt Anders Raastrup Kristensen, mail: ark.lpf@cbs.dk, tlf.: 20 77 72 47.

Ansøgningen med CV skal sendes til:

Att.: Anders Raastrup Kristensen

Institut for Ledelse, Politik og Filosofi

Porcelænshaven 18A

2000 Frederiksberg

Eller mailes til:

Anders Raastrup Kristensen

Mail: ark.lpf@cbs.dk

Yderligere info om forskningsprogrammet: www.cbs.dk/las

Sidst opdateret: Communications // 23/10/2012