Deltagere til eye tracking studie søges

Det vil tage ca. en time at gennemføre studiet, og du vil modtage en gratis biografbillet som tak for din deltagelse

09/05/2014

Vi søger deltagere til et eye tracking studie af billeder af fysisk aktivitet. Forskningsstudiet er skabt i samarbejde mellem CopenRehab, Institut for Folkesundhed, Københavns Universitet og Computational Social Science Lab, Department of IT Management, Copenhagen Business School.

I løbet af studiet skal man både se på en række billeder og svare på spørgsmål. Billederne vil på ingen måde forekomme stødende. Resultatet af ens deltagelse vil blive behandlet fortroligt og vil kun blive brugt med videnskabeligt formål. Det er billederne, som vi ønsker at undersøge - og ikke dig ;-)

Det er åbent for alle at deltage, og man vil modtage en biografbillet som tak for sin deltagelse. Foreloebigt er studiet aabent for deltagelse frem til og med fredag d. 23. maj.

Hvis du er interesseret, så kan du tilmelde dig studiet her: https://docs.google.com/forms

Sidst opdateret: Communications // 02/06/2017