Institut for Afsætningsøkonomi søger en administrativ medarbejder

08/03/2019

Institut for Afsætningsøkonomi søger en administrativ medarbejder
Vi søger en medarbejder på 32 timer ugentlig, med tiltrædelse den 1. maj 2019, eller snarest derefter.
Institut for Afsætningsøkonomi beskæftiger ca. 40 videnskabelige og administrative medarbejdere, som ud over forskning og formidling også har ansvaret for 3 cand.merc. linjer (BCM, CCD & EMF), Cand.Soc,SEM cand.merc. valgfag, HA-Almen, HA-SEM, BA, HD 2.del (Marketing Management).
Stillingen i instituttets sekretariat omfatter mange variable opgaver for instituttet.

Dine arbejdsopgaver i stillingen
• Selvstændig uddannelsesadministration i form af planlægning og koordinering af undervisning og eksamener i samarbejde med den fagansvarlige og centrale enheder på CBS
• Webredaktion
• Mødereferater
• Organisering af møder, konferencer og workshops
• Opgaver i relation til nye medarbejdere
• Support af forskere og eksterne underviser
• Back-up for kollegaer
• Diverse ad hoc opgaver

Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse og vi lægger vægt på følgende kvalifikationer
• Erfaring med selvstændig opgavevaretagelse
• Taler og skriver et korrekt dansk og har et højt niveau mundtligt og skriftligt engelsk
• Gode evner til at samarbejde og sætter pris på at være en del af et team
• Evnen til hurtigt at sætte sig ind i nye arbejdsfelter også IT systemer
• Erfaren bruger af Microsoft Office pakken
• Udadvendt, imødekommende og samarbejdsvillig
• Ansvarsbevidst og tager initiativ
• Ikke bange for at give en hånd med hvis det kræves
• Interesseret i at arbejde i et international miljø
• Har et højt serviceniveau

Vi tilbyder
En dynamisk og spændende arbejdsplads, der er kendetegnet af humor, og hvor der er plads til forskellighed. Du vil få engagerede kollegaer med en stor vilje til samarbejde.
Organisationsstrukturen er flad, og der er en åben og uformel omgangstone.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker efter gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer (herunder HK) og Organisationsaftale for kontorfunktionærer i statens tjeneste.
Stillingen er indplaceret som kontorfuldmægtig i løngruppe 3,1. Indplaceringen på sats afhænger af tidligere uddannelse.
Der vil ved ansættelsen være mulighed for forhandling af personlige tillæg.

Arbejdstiden er 32 timer ugentligt.

Ansættelsen sker med forventet tiltræden den 1. maj 2019.

Yderligere oplysninger
For yderligere oplysninger om jobbet kontakt venligst Yvonne Bjørkov, telefon 3815 2145 eller pr. mail på yb.marktg@cbs.dk.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 25. marts 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 13+14.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Sidst opdateret: Department of Marketing // 15/11/2021