CBS inviterer erhvervslivet på sommerskole

Styrk netværket og opbyg nye kompetencer, når CBS Executive for 16. år i træk inviterer medarbejdere og ledere fra erhvervslivet på sommerskole

13/06/2013

CBS Sommerskole har i 16 år haft flere end 4.000 danske ledere og medarbejdere fra både den offentlige og private sektor på skolebænken. Hvert år vælger over 250 erfarne danske ledere og medarbejdere at bruge en del af deres sommerferie på et af de 22 forskellige kurser indenfor strategi, ledelse, innovation, marketing og økonomi.

- Kurserne er som sædvanligt meget populære og en mulighed for at få den nyeste internationale viden og konkrete værktøjer, der kan implementeres, så snart deltagerne er tilbage i deres virksomhed, siger programdirektør Kim Pedersen fra CBS Executive, som anbefaler hurtig tilmelding.

I år har CBS Sommerskole sat særlig fokus på behovet for at nytænkte og innovere forretningsstrategi, produkter og services i en økonomi, hvor faldende omsætning og profit er en del af mange virksomheders store udfordringer. Kurrserne som Strategi og Forretningsudvikling i Turbulente Tider og Strategisk Innovation & Business Development er gode muligheder for virksomhedsledere til at gentænke strategien for deres virksomhed og sikre sig en stærkere position på deres markeder.

Programmerne koster 22.900 kr. og løber af stablen i uge 33 og 34 i august.

Læs mere på www.sommerskole.dk eller kontakt programdirektør Kim Pedersen på email kp@cbs-executive.dk eller på tlf. 38 15 60 03.

Sidst opdateret: Communications // 25/01/2024