CBS partners with INSEAD, Oxford, Peking University and TU Delft on new sustainability programme

CBS is partnering with INSEAD, Oxford University, Peking University, and TU Delft to address the opportunities and challenges of sustainable urbanization.

02/05/2014

CBS Executive har fornøjelsen af at præsentere lanceringen af et nyt, spændende uddannelsesinitiativ - Sustainable Urbanisations International Leadership Program. Sammen med INSEAD, Oxford University, Peking University og TU Delft skal CBS levere serier af intensive 1-uges moduler rundt om i verden. Modulerne fokuserer på de forskellige muligheder og udfordringer ved bæredygtig urbanisering.

De kommende studerende skal findes i både den private og den offentlige sektor - ledere, der er ansvarlige for at implementere bæredygtige løsninger i forbindelse med urbanisering. Den hastige urbanisering er et af de mest komplekse og betydningsfulde socio-økonomiske fænomener i dag.

Du er velkommen til at deltage i hvilket som helst af de fem moduler - det  er en god mulighed for at lære mere om emnet og gøre en forskel.

Det første modul er i København  fra 17-21 november 2014 (fokus er på samfundet). De følgende moduler (levevej/-vis, mobilitet, teknologi og økonomi) udbydes i udlandet i 2015 og derefter.

Besøg vores website og læs mere om alle modulerne.

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017