Topledelse i den offentlige sektor

Et executive forløb i USA med de allerbedste kræfter inden for offentlig topledelse

18/04/2007

Handelshøjskolens Efteruddannelsescenter afvikler et udviklingsforløb i USA d.
28. oktober – 3. november 2007. I samarbejde med Professor Don Kettl fra Fels Institute of Government, University of Pennsylvania har vi i samlet nogle af de absolut tungeste navne indenfor offentlig ledelse til at give et velkomment internationalt perspektiv på de strategiske udfordringer, som den øverste ledelse i kommuner, regioner og øvrige offentlige forvaltninger står over for. Globale udfordringer, performancekrav, innovationsstrategier, strukturreform m.v. er ikke alene et dansk fænomen, men et aktuelt vilkår, der går på tværs af – ikke blot kommunegrænser, men også – landegrænser.

Forløbet er tænkt som et tilbud til at udmønte de krav og ønsker om udvikling af toplederne, som er udtrykt bl.a i Forum for Offentlig Topledelse og programmet er oprindeligt udviklet i samarbejde med hovedstadsområdets kommunaldirektørforening.

Programmet kan rekvireres hos direktør Peter Stolt, tlf.: 3815 2007, e-mail: ps.hhe@cbs.dk

Sidst opdateret: Communications // 18/04/2007