Europæisk hæder til CBS-kursus

- Studerende bedømmer kurser på 17 universiteter over hele Europa

13/12/2007

Studerende bedømmer kurser på 17 universiteter over hele Europa

Kvaliteten af CEMS-kurset ”International Strategic Management” vurderes så højt af de deltagende studerende, at kurset for nylig blev belønnet ved CEMS Annual Events i Milano.

Flere end 100 kurser på CEMS-skoler i hele Europa er blevet vurderet af de studerende, der kunne bedømme kurserne på en skala mellem 1 og 5. Med et gennemsnit på 4,8 placerer ”International Strategic Management” sig blandt de seks bedste, der alle blev tildelt hæder og ære i Milano.

- Prisen er en stor ære for os. Det er tilfredsstillende at konstatere, at et kontinuerligt kvalitetsarbejde har båret frugt, siger Sven Junghagen, der er CEMS-leder og en af underviserne på det vindende kursus.

”International Strategic Management” var et af tre core courses (obligatoriske fag), der blev udbudt i efteråret 2006 (og også i 2007) på CBS’ CEMS-uddannelse og som dermed indgik i de studerendes bedømmelse. Det beskæftiger sig, som navnet antyder, med strategisk ledelse i et internationalt perspektiv og har en overvægt af udenlandske studerende fra andre CEMS-skoler.

CEMS står for Community of European Management Schools and International Companies og er et samarbejde mellem de 17 førende management schools og ca. 50 førende virksomheder i Europa.

Sidst opdateret: Communications // 13/12/2007