CBS udvikler ny, fleksibel efteruddannelse

Handelshøjskolen i København har skabt en række eCourses, som baserer sig på en særlig interaktiv e-learningpædagogik udviklet af CBS Learning Lab.

15/08/2003

Handelshøjskolen i København har skabt en række eCourses, som baserer sig på en særlig interaktiv e-learning pædagogik udviklet af CBS Learning Lab. Kursusformen er så fleksibel, at det er realistisk både at gennemføre en krævende og intensiv efteruddannelse og at arbejde ved siden af. Metoden anvendes allerede med stor succes på en lang række uddannelser på CBS.

CBS eCourses, som udbydes af Handelshøjskolens Efteruddannelsescenter, er henvendt til erhvervsaktive personer, der har brug for en solid, faglig opdatering med modspil fra nogle af de bedste forskere på feltet. Således udbydes fx et kursus i

Complaint Management, om klagebehandling, klagepolitik og klageledelse ? og et andet,

Markedsføringsplatformen, der handler om at forstå sit marked og opbygge en markedsføringsplatform.

Sidst opdateret: Communications // 06/10/2004