47 studerende fortæller dig om livet på CBS

Man kan få masser af hjælp og gode råd, inden man beslutter, om man vil søge ind på CBS

27/02/2014

47 studerende har meldt sig som mentorer for ansøgere, der overvejer at læse på CBS, og de står klar med svar på spørgsmål og gode råd om alt fra valg af studie til en god studiestart og det sociale liv på et universitet.

Studieliv.cbs.dk

På Studieliv.cbs.dk kan du møde de 47 studerende, som kommer fra mange forskellige studier. Du kan møde både danske og internationale studerende på bachelor- og kandidatniveau.

Hver mentor har fået lavet en lille video om sig selv, hvor de bl.a. fortæller om at være ny på CBS og om hverdagen på CBS. Derudover har de skrevet en tekst om sig selv, deres studievalg og deres liv som studerende – og så giver de hver især deres tre bedste råd til dem, der overvejer at søge ind på CBS.

Tag en snak med mentorerne

Du er velkommen til at tage kontakt til mentorerne på mail eller via Facebook. De er eksperter i at være studerende på CBS, og de vil meget gerne tage en snak med dig om de overvejelser, du gør dig om CBS.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Sanni Brandt i Office of External Affairs.

Se mere på studieliv.cbs.dk.

Sidst opdateret: Communications // 27/02/2014