Interaktivt vælgermøde på CBS

CBS inviterer til et anderledes vælgermøde tirsdag den 6. november kl. 16.00-19.30 i Porcelænshaven 20 på Frederiksberg.

02/11/2007

Det er med stor glæde, at CBS inviterer dig til et anderledes vælgermøde tirsdag den 6. november kl. 16.00 til 19.30 i Porcelænshaven 20 på Frederiksberg (Ovnhallen).

To professorer og en lektor fra CBS vil på vegne af de studerende stille spørgsmål til udenrigsminister Per Stig Møller (K), undervisningsminister Bertel Haarder (V), Peter Skaarup (DF) og andre politikere, når de er sat i stævne for blandt andet at diskutere globalisering, uddannelsespolitik, forskningsformidling samt kvalitetsreformen.

Som noget helt nyt får CBS-studerende, ansatte på CBS og dimittender muligheden for at følge med i valgdebatten, da CBS har indledt et tæt samarbejde med TV2 News, forskernettet UNI-C og får debatten sendt ud til auditorier på alle landets universiteter og flere andre uddannelsesinstitutioner.

Dette er en helt unik mulighed for at sætte uddannelsesinstitutionerne og velfærden på den politiske dagsorden op til valget, og CBS håber, du vil møde op og påvirke, hvordan universitetets fremtid skal formes.

Det er folkene bag efteruddannelsen Master of Public Administration og studerende fra De Studerendes Råd på CBS, der sammen har taget initiativ til arrangementet.

Venlig hilsen

Master of Public Administration & De Studerendes Råd på CBS

Se program og deltagerliste.

Sidst opdateret: Communications // 02/11/2007