CBS Alumni Event stor succes

"Suverænt initiativ", "Gør det igen" og "Tak for en dejlig dag"

07/10/2004

"Suverænt initiativ", "Gør det igen" og "Tak for en dejlig dag"

Det var nogle af de tilbagemeldinger CBS fik, efter at d. 30. september var sat i dimittendernes tegn. 330 alumni var dukket op til faglig opdatering, networking og gamle dage.

I løbet af dagen blev det nye mediebillede efter 9.11 taget kyndigt op af Tøger Seindenfaden og en journalist fra Al Jazeera over for internationale forskere med speciale i netop medierne som ny magtfuld spiller.

Efter en alt for kort pause havde 11 af skolens forskere foreberedt workshops, hvor dialog og diskussion omkring alt fra Byggebrancen, Krisekommunikation og det Amerikanske valg trivedes. Dagen sluttede med middag i kantinen på Solbjerg Plads.

CBS er meget glad for de fine tilbagemeldinger og tager alle kommentarer med i planlægningen af det næste event. Hold øje her på cbs.dk/alumni

Er du alumni fra CBS, har du gratis adgang til Alumni Forum, som er et lukket, eksklusivt netværk for dimittender fra CBS. Her kan du også angive, at du ønsker at modtage løbende invitationer til spændende arrangementer og events. Tjek

Alumni Forum

Sidst opdateret: Communications // 04/01/2005