FRIC is looking for Student Assistants

FRIC is looking to hire Student Assistants

23/01/2013

FRIC is looking for Student Assistants.

Please find the job description here (in Danish)

FRIC søger studentermedhjælp

Grundforskningscenteret Center for Financial Frictions (FRIC) ved Institut for Finansiering på CBS søger studentermedhjælpere til at hjælpe med datarensning, beregningsarbejde, modelimplementering og litteratursøgning.

Arbejdet indebærer 10-15 timer om ugen, men med fleksibilitet til at disponere timerne både inden for ugen og hen over uger.

Den ideelle profil har taget kurser i finansieringsteori, matematik og statistik og kan lide at arbejde med data og med implementering af modeller i for eksempel Excel, Matlab og SAS. Han eller hun formulerer sig klart skriftligt og mundtligt og har opnået høje karakterer i de fleste fag.

Vi tilbyder et studenterjob, som giver mulighed for at se, om en forskerkarriere kunne være interessant, og som måske kan give inspiration til specialeskrivningen.

Hvis du synes dette lyder interessant, så send en (elektronisk) ansøgning senest 28. januar, 2013 med dit CV og eksamens-udskrift til Centerkoordinator Julie de Molade jdm.fi@cbs.dk.

Du kan læse mere om centeret på vores hjemmeside, www.fric.dk, hvor du også kan skrive dig på vores mailingliste og holde dig orienteret om fremtidige arrangementer.

Sidst opdateret: Communications // 23/01/2013