Nytænk din kundestrategi

Invitation til 5 timers konference og networking

Mandag, 6 maj, 2013 - 08:00 to 12:30

Hvad blev der af C, R og M i Customer Relationship Management? Kundebegrebet er under forandring og kommerciel succes kræver, at du nytænker dit kundefokus, dine kunderelationer og ikke mindst den ledelse, du skal præstere. Hør hvordan på denne konference, hvor vi giver dig nye ideer og redskaber til, hvordan du arbejder med din virksomheds vigtigste ressource: KUNDERNE.

Du kan møde:
Jesper Lien, adm. direktør i Coop.
Henrik Heideby, CEO og koncernchef i PFA pension
Lars Ellehave-Andersen, CCO og koncerndirektør i PFA Pension.
Hanne Lindblad, am. direktør i Call Me
Jonathan Wichmann, Head of social media i Maersk Line
Søren Pedersen, partner i Wilke
Per Østergaard Jacobsen, Ekstern lektor og videnskabelig medarbejder på CBS

Få et overblik over dagen, i programmet du finder i bunden af siden.

Tid: Mandag den 6. maj kl. 8.00–12.30
Sted: A.P. Møller - Maersk, Esplanaden 50, 1098 København K
Pris: 960 kr. ekskl. moms

Sidst opdateret: Communications // 03/02/2015