Debat om prioritering af vækst og beskæftigelse i dansk udviklingspolitik m udviklingsminister Søren Pind

Arrangeret af CBDS og Udenrigsministeriet

Tirsdag, 7 september, 2010 - 14:00 to 17:00

Debatarrangement om iværksætteri, vækst og beskæftigelse

Kom og deltag i debat om udmøntningen af vækst og beskæftigelses-prioriteten i dansk udviklingspolitik

Nu starter arbejdet omkring udmøntningen af Danidas nye strategi for vækst og beskæftigelse i dansk udviklingssamarbejde. Du er hermed inviteret til at deltage i debatten og til at bidrage med dine synspunkter til, hvordan Danmark kan være med til at skabe vækst og jobs i udviklingslandene.

Udenrigsministeriet og Copenhagen Business School (CBS) inviterer til offentlig debat om centrale temaer (iværksætteri, vækst og beskæftigelse) i den nye udviklingsstrategi. Debatten igangsættes af udviklingsminister Søren Pind og vil involvere internationale og danske eksperter. Under debatten vil der være rig mulighed for, at du kan bidrage via et særligt interaktivt system. Debatten vil foregå på engelsk.

Tilmelding:

Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig af hensyn til planlægning af arrangementet. Tilmelding sker ved at sende en mail med navn, stilling, institution og e-mail adresse til - ikl.tilmelding@cbs.dk senest 31. august 2010.

Endeligt program fremsendes efter tilmelding primo september.

Kontakt:

Hvis du har spørgsmål vedrørende arrangementet, kan du henvende dig til Centre for Business and Development Studies (CBDS) ved Elise Jacobsen - elj.ikl@cbs.dk

Sidst opdateret: Communications // 12/10/2012