Baggrundsviden om brands

Nyheder

I Encyclopedia of Global Brands får du historien bag brandet, dets identitet, værdi, strategi og meget mere.

03/01/2017

Globale brands
Foto: Bloomua / Shutterstock.com

2-bindværket Encyclopedia of Global Brands indeholder beskrivelser af 296 store og populære globale brands fra Accenture over brands som Budweiser, Nike, JP Morgan og Zara til Zürich.

Encyklopædien er tiltænkt alle, der ønsker at lære mere om verdens førende brands og er velegnet til både studerende, jobsøgende, erhvervsfolk m.fl.

Encyclopedia of Global Brands giver dig en overskuelig indføring til brandet inddelt i følgende afsnit:

  • Brand origins
  • Brand elements
  • Brand identity
  • Brand strategy
  • Brand equity
  • Brand awareness
  • Brand outlook
  • Further reading

Markedsføringsstrategier

Encyclopedia of Global Brands kan læses online i Gale Virtual Reference Library, hvor CBS Bibliotek også giver adgang til Encyclopedia of Major Marketing Strategies, som gennemgår specifikke markedsføringscases.

Brancher og markeder

I Gale Virtual Reference Library finder du også opslagsværker med  branche- og virksomhedsinformation bl.a. Encyclopedia of Global Industries og Encyclopedia of American Industries.

Adgang til databaserne

Der er adgang til databaserne på CBS Bibliotek og CBS campus. Er du studerende eller ansat på CBS har du også adgang til databaserne hjemmefra.

Sidst opdateret: CBS Library // 09/01/2017