Top five career podcasts

Do you spend a lot of time with your headphones plugged into your ears when you are out and about? We have put together a list with the best career podcasts for you.

29/10/2019

Top five career podcasts

Top fem karrierepodcasts

Bruger du meget tid med høretelefoner i ørerne, når du er på farten?

Vi har lavet en liste med de bedste karriererelaterede podcasts. Næste gang, du hopper på cyklen, står i kø i supermarkedet eller venter på toget, så kan du nemt finde en podcast om, hvordan du undgår at brænde ud, bliver et morgenmenneske, forhandler en højere løn, får succes som iværksætter eller noget helt femte.

1. School of Greatness

Denne podcast-serie fokuserer på, hvilke kvaliteter der gør, at du  får succes. Den kombinerer karriere med selvudvikling og dækker alt fra personlig branding, til, hvordan du  håndterer kritik fra din chef. Der vil også være besøg af kendte personer.

Hør School of Greatness

2. The Charged Life

Denne podcast er for dig, som aldrig er blevet dus med mandag morgener. Den er eminent, hvis du har brug for en energiindsprøjtning – du bliver frisk og klar til resten af ugen.

Hør The Charged Life

3. Being Boss

Hvis du er fascineret af iværksætteri, eller du ser dig selv som en iværksætter, så er denne podcast et lyt værd. Den følger kreative entreprenører og giver praktiske råd til alle, der  drømmer om at have deres egen virksomhed  – og tjene penge på det.

Hør Being Boss

4. The Tim Feriss Show

Dette er nok én af de mest populære erhvervspodcasts med mere end 300 millioner downloads. Her får du indsigt i forskellige taktikker, redskaber og rutiner som succesfulde personer har brugt til at realisere  deres drømme. Det er alt lige fra favoritbøger, en effektiv morgenrutine til at optimere og time management.

Hør The Tim Feriss Show

5. Safe for Work

Denne podcast er en buffet, den har det hele. Formålet med podcasten er at hjælpe dig med at finde balancen og glæden i din karriere. Emner der bliver taget op, er alt lige fra hvordan du undgår at brænde ud, forhandler en højere løn, bliver god til at netværke og navigere i det sociale miljø på en arbejdsplads som introvert.

Hør Safe for Work

Sidst opdateret: Alumni // 01/11/2019