Virksomhedsbesøg hos IKEA: Hvad betyder CSR for en global og markedsledende virksomhed?

Tag med på virksomhedsbesøg hos IKEAs danske hovedsæde og få et indblik i markedslederens rolle, ansvar og muligheder i en CSR-sammenhæng. Du vil også få præsenteret resultaterne fra en ny rapport, ”Danske virksomheders CSR rapportering – er vi parate til de nye lovkrav?”, samt få konkrete værktøjer til planlægningen af CSR-rapporteringen så de nye krav opfyldes. Denne workshop afholdes af alumnenetværket CIBA.

Onsdag, 12 oktober, 2016 - 17:30 to 20:00

Du vil ved dette virksomhedsbesøg møde IKEAs miljøchef Jonas Engberg, som vil give et oplæg om vigtigheden af CSR for en global og markedsledende virksomhed som IKEA. Du vil også få en introduktion til begrebsverdenen for CSR. Derudover vil Birgitte Kofod Olsen, ph.d. og Partner i Carve Consulting, præsentere resultaterne af Carve Consultings nye rapport ”Danske virksomheders CSR-rapportering – er vi parate til de nye lovkrav?”. Rapporten viser, hvor langt de danske medlemmer af FN’s Global Compact er i forhold til at få deres CSR-politik og processer på plads for at overholde årsregnskabslovens krav til den årlige rapport. Du vil desuden få konkrete værktøjer til planlægningen af CSR-rapporteringen så de nye krav opfyldes.

PROGRAM & TILMELDING

Læs det fulde program og tilmeld dig
Arrangør: Bemærk venligst at alumnenetværket Copenhagen International Business Alumni (CIBA) er arrangøren for dette arrangement. Læs mere om CIBA.

PRAKTISK INFORMATION

Dato og tid: 12. oktober 2016 kl. 17.30-20.00
Sted: IKEA A/S, Mårkærvej 15, 2630 Taastrup
Pris: 0 kr. for medlemmer af CIBA / 150 kr. for ikke-medlemmer af CIBA
Sprog: CIBA's arrangementer afholdes på dansk medmindre blot en deltager efterspørger at præsentationen afholdes på engelsk. Kontakt CIBA for yderligere detaljer.
Spørgsmål eller aflysning? Kontakt venligst CIBA, som er arrangøren af dette virksomhedsbesøg

Sidst opdateret: Alumni // 17/12/2017