Performance management død eller levende? (rabat for CBS alumner)

Cranet konferencen er Danmarks største konference om human resource management. Ved dette års konference vil du få indblik i, hvordan HRM kan skabe værdi for medarbejderne og din virksomheds evne til værdiskabelse gennem nye og inspirerende metoder.

Tirsdag, 6 september, 2016 - 09:00 to 16:30

Performance management død eller levende? - Hvordan kan HRM så bidrage til organisatorisk værdiskabelse?

Store virksomheder har i de seneste år meldt ud, at de går bort fra de performance management systemer man har svoret til i mange år. Det gælder ikoner som Accenture, Microsoft, Deloitte, Netflix og mange flere, der alle afskaffer rangordning af medarbejdere, afskaffer årlige performance samtaler og gør dem hyppigere, skiller performance og løn ad og historisk performance vurdering skiftes ud med fokus på performance potentiale.

Dette års konference fokuserer på de udfordringer, de nye tilgange skaber, og alternative tilgange til performance management. Temaet belyses og debatteres fra såvel en forskningsmæssig som en praktisk vinkel med aktuelle og inspirerende cases fra både den private og offentlige sektor. Der vil være mange oplægsholdere, hør bl.a. Jim Hagemann Snabe, tidligere Co-CEO, SAP AG fortælle om hans syn på, hvorfor det er vigtigt med et helt andet mindset og ledelsestilgang end den traditionelle performance management tilgang for at forløse sine medarbejderes potentiale. Du kan også møde Steffen Stræde, Adm. direktør, København Zoo. Han vil præsentere sin tilgang til tillidsbaseret ledelse og om ”at slippe dyrene løs”. Ved denne konference vil du også kunne møde Professor Allan Hansen fra Copenhagen Business School.

Program og oplægsholdere:

Se programmet for konference på Cranet-konferencens hjemmeside.

Tilmelding (rabat for CBS alumner):

Tilmelding: Tilmeld dig konferencen på Cranet-konferencens hjemmeside.
Pris: 2.875 kr. ekskl. moms.
Er du alumne fra CBS? CBS Executive tilbyder CBS alumner 875 kr. rabat. Skriv CBS alumne i kommentarfeltet og modtag rabatten.
Arrangør: CBS Executive har arrangeret HRM konferencen. Læs mere om CBS Executive.

Praktisk information:

Dato og tid: 6. september 2016 kl. 9:00-16:30
Sted: Copenhagen Business School, Porcelænshaven 20 og 22, DK-2000 Frederiksberg. Se et kort over CBS Campus.

Sidst opdateret: Alumni // 20/03/2017