Cand.merc.(jur) alumneevent: Fagligt input og networking

Arrangementet finder sted den 28. maj kl. 17.00-19.00. Kom og dyrk din faglighed og dit netværk blandt cand.merc.(jur) alumner og studerende på sidste semester.

Onsdag, 28 maj, 2014 - 17:00 to 19:00

Vi er glade for at kunne invitere cand.merc. (jur) alumner og 4. semester-studerende til dette års JUR Alumne-event. Arrangementet vil byde på fagligt input og mulighed for networking med tidligere/nuværende medstuderende.

Temaet er: Strategiske alliancer – offentlig/privat samarbejde – nye modeller til Pharma Partnering

Studieleder og professor Christina Tvarnø vil fortælle om sin seneste forskning. Herefter vil cand.merc.(jur)-alumne Søren Keller byde ind med sin erfaring fra pharma-industrien og fortælle om sin vej til stillingen som Head of Legal Department hos Zealand Pharma.

Der vil efterfølgende være en let buffet med vin og tid til networking i vandte omgivelser i studentercaféen Nexus.

Praktiske informationer
Arrangementet bliver afholdt den 28. maj 2014 kl. 17.00-19.00 i lokale SP D1.13 på Solbjerg Plads 3, 2000 Frederikberg

Tilmeld dig ved at sende en e-mail til lth.ea@cbs.dk inden den 26. maj.

JUR Alumne-eventet er arrangeret af Juridisk Institut, Danske Erhvervsjurister og Alumni Relations.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage på CBS.

Sidst opdateret: Alumni // 30/01/2023