ASC Alumni relancerings event og networking på Nexus

Interesseret i at indhente det forsømte med andre ASC alumner og samtidig undersøge fordelene ved at være en del af et alumnenetværk? Vær med til at bygge et stærkt alumnenetværk for tidligere, nuværende og fremtidige ASC’er!

Torsdag, 11 juni, 2015 - 17:30 to 20:00

ASC
Billede: Bjarke McCarthy

Det er med stor glæde, at vi kan invitere dig til relancering af ASC alumnenetværket. Du vil få muligheden for at lære meget mere om netværket og intentionerne bag relanceringen.

Vi har inviteret to ASC alumner til at tale om deres oplevelser og deres skift fra ASC studerende til arbejdsmarkedet. Kadri Kinkar er Management Consultant hos PA Consulting og Line Toft Jensen er Business Controller hos NNE Pharmaplan.

Vi har også inviteret ASCs linjekoordinator, Carsten Rohde, til at sige nogle få ord om fortidens, nutidens og fremtidens retning for ASC.

Efter præsentationerne vil der være drinks, en let buffet og god mulighed for networking i Café Nexus.

Vi håber på at se så mange som muligt og opfordrer jer til at komme forbi og støtte op om ASC alumnenetværket.

Eventen er gratis og uformel, og vil forhåbentlig være den første af mange fremtidige ASC Alumni-tiltag.

•    Velkomsttale af ASC Alumni og CBS Alumni
•    Kort præsentation af ASCs linjekoordinator, Carsten Rohde
•    Præsentation af Kadri Kinkar, ASC alumne og Management Consultant hos PA Consulting
•    Præsentation af Line Toft Jensen, ASC alumne og Business Controller hos NNE Pharmaplan
•    Afrunding og Q&A
•    Networking, drinks og let buffet på Café Nexus

Bliv en del af ASCs Alumne netværk
Husk at tilmelde dig ASCs alumnegrupper på Facebook og LinkedIn

Praktisk information
Eventen finder sted torsdag d. 11. juni 2015 kl 17:30 i lokale SP2.12 på CBS, Solbjerg Plads 3, Frederiksberg.

Tilmelding inden 10. juni

Husk at del invitationen med dine medalumner.

Dette event er arrangeret i samarbejde mellem ASC Alumni og CBS Alumni.

Sidst opdateret: Alumni // 17/07/2018