CBS Business Connect: ’Ledelse af entreprenørskab’

CBS Business Connect bringer førende forskere, erhvervsliv, politikere, organisationer og myndigheder sammen om at diskutere, hvordan vi bedst løfter opgaven med at lede entreprenørskab i Danmark.

Onsdag, 6 september, 2017 - 15:30 to 19:30

CBS Business Connect 2017

CBS ønsker i endnu højere grad at bygge bro til erhvervslivet og styrke sine eksterne relationer. Derfor har CBS Erhverv taget initiativ til CBS Business Connect, der præsenterer ny viden og nye perspektiver på aktuelle problemstillinger.

Den første Business Connect bringer førende forskere, erhvervsliv, politikere, organisationer og myndigheder sammen om at diskutere, hvordan vi bedst løfter opgaven med at lede entreprenørskab i Danmark.

Deltagere på konferencen er CBS’ samarbejdspartnere og alumner, og efter det faglige program serverer vi en let buffet med mulighed for networking.

Deltagelse er gratis.

Konferencen afholdes primært på dansk.

15.30 Registrering og kaffe

16.00 Velkommen
Per Holten-Andersen, rektor på CBS, Louise Seest, direktør for CBS Erhverv, og Mads Lebech, administrarende direktør i Industriens Fond.
Journalist og tv-vært Charlotte Vestergaard Beder er moderator.

16.10 Paneldebat

1. Paneldebat: Har vi en entreprenørvenlig politik i Danmark?
Oplæg og dialog ved:
· Medlem af Folketinget, Rasmus Jarlov (V)
· Professor Niels Westergård-Nielsen, Center for Ejerledede Virksomheder, CBS
· Serieiværksætter Mads Faurholt

2. Panel discussion: How do entrepreneurs shape firms and firms shape entrepreneurs?
Presentation and discussion by:
· Maersk Mc-Kinney Møller Professor in Entrepreneurship Mirjam van der Praag, CBS
· Professor Edward Lazear, Stanford University

3. Paneldebat: Entreprenørvirksomheder – fra enmandsband til symfoniorkester?
Oplæg og dialog ved:
· Professor Morten Bennedsen, KU og INSEAD
· Bestyrelsesformand Ole Teglgaard, Resolux
· Grundlægger Kasper Hulthin, Peakon

18.30 Let buffet og networking

Efter det faglige program serverer vi en let buffet med mulighed for networking.

Tilmeld dig konferencen via dette link. - Begrænset antal pladser - først til mølle.

Sidst opdateret: CBS Careers // 04/09/2017