Ny universitetsdirektør på CBS

Bestyrelsen har efter indstilling fra rektor og et enigt ansættelsesudvalg ansat Kirsten Winther Jørgensen som ny universitetsdirektør pr. 1. august 2016.

28/06/2016

Foto: CBS Communications

Efter en grundig proces har rektor Per Holten-Andersen og et enigt ansættelsesudvalg fundet, at den bedst egnede kandidat til stillingen som universitetsdirektør er nuværende IT-chef på CBS Kirsten Winther Jørgensen. Bestyrelsen har herefter godkendt rektors og ansættelsesudvalgets indstilling.

Kirsten er ph.d. i historie fra det Europæiske Universitetsinstitut i Firenze og har desuden en HD fra CBS. Kirsten har et indgående kendskab til universitetssektoren og CBS, hvor hun bl.a. har været projektchef, international chef og de sidste 5 år chef for IT-afdelingen.

Bestyrelsen, rektor og den øvrige direktion byder CBS’ nye universitetsdirektør velkommen og glæder sig til samarbejdet med Kirsten.

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017