Direktør ansat til CBS Erhverv

CBS har ansat Louise Seest som direktør for CBS Erhverv fra den 1. september 2016. Louise bliver ansvarlig for CBS’ samarbejde med erhvervslivet og den offentlige sektor.

23/06/2016

Louise Seest
Foto: Steen Evald

Stor interesse for området
Der var stor interesse for at blive den første direktør for CBS Erhverv. Næsten et trecifret antal ansøgere var der til stillingen, og valget faldt på den 43-årige Louise Seest, der er uddannet cand.jur. fra Københavns Universitet og journalist fra tillægsuddannelsen på Danmarks Journalishøjskole.

”Vi har i direktionen valgt erhvervssamarbejde som et af de tre strategiske områder, CBS satser på i de kommende år, så det er glædeligt, at efterspørgslen og interessen matcher vores satsning,” siger rektor Per Holten-Andersen.

Den nye direktør
Louise Seest kommer fra en stilling i Danske Bank som First Vice President, Head of Change & Leadership Communications. Før sin ansættelse i Danske Bank har Louise været kommunikationsdirektør i advokatfirmaet Bech-Bruun og kommunikationschef i henholdsvis Undervisningsministeriet og i Domstolsstyrelsen.

”Med Louise Seest ved roret er jeg overbevist om, at vi får en person, der vil kunne skabe et tættere samarbejde mellem CBS, erhvervslivet og den offentlige sektor og sikre, at uddannelse og forskning på CBS udvikler sig også under hensyntagen til erhvervslivets behov," siger rektor Per Holten-Andersen.

Spørgsmål til stilling og satsningen kan rettes til kontorchef for CBS Erhverv Patrick Gram på tlf. 2993 4491

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017