LGBT-netværksmøde

Fredag, 25 september, 2015 - 16:30 to 18:30

Copenhagen Business School har hermed fornøjelsen at invitere til LGBT-netværksmøde fredag den 25. september 2015 kl. 16.30-18.30 på Kilen, Kilevej 14 a, 2000 Frederiksberg C. På mødet vil ledere fra CBS fortælle om virksomhedens egne forhold på mangfoldighedsområdet og om hvad de studerende bliver undervist i. Vi vil også præsentere resultater fra den seneste forskning inden for mangfoldighed.

Dagens program:
16:30: Velkomst v/rektor Per Holten Andersen
16:50: CBS’ politik og udfordringer på mangfoldighedsområdet v/Per Holten Andersen og institutleder, professor Jan Damsgaard, Department of IT Management
17.15: Pause
17:30: Hvad CBS underviser de studerende i, når det gælder Diversity v/lektor og studieleder Annette Risberg, Ph.D.
18.00: Hvordan Danske virksomheder arbejder med mangfoldighed og inklusion? v/Lynn Roseberry, associate professor, Department of Management, Politics and Philosophy
18.15: Nyt om netværket v/Ulla Dalsgaard, Danish LGBT Business Network
18.30: Networking og forfriskninger.

Tilmelding
Tilmelding per mail til Gunvor Granerud senest 15. september. (OBS! begrænset antal pladser)

Mødet holdes i Ks54, networking og forfriskning i Kilen Atrium, Kilen, Kilevej 14 a, 2000 Frederiksberg C. Bygningen ligger lige ved siden af Fasanvej Metrostation, hvortil bus 4A også kører. Kommer du i bil, er der gratis parkering bag CBS Solbjergplads 3, 2000 Frb. C. Der er også ofte plads i Frederiksbergs Centerets betalingsparkering, som ligger 7 minutters gang fra Kilen.

Vel mødt!

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017