International konkurrence på Handelshøjskolen

26/02/2003

For andet år i træk er Handelshøjskolen i København vært for en såkaldt Case Competition mellem 12 internationalt velanskrevne universiteter og business schools. Hver sender et hold på fire af sine ypperste studerende, der skal kæmpe mod de andre hold om at finde den bedste løsning i en virkelig case: en multinational virksomhed med strategiske, organisatoriske og finansielle problemer. Konkurrencen, der arrangeres af studerende på Handelshøjskolen og sponsoreres af en række virksomheder, sætter Handelshøjskolen på verdenskortet og øger den udenlandske søgning. Samtidig giver den de danske studerende større muligheder for at komme udenlands. CBS Case Competition løber af stablen 2.-7. marts.

Sidst opdateret: Communications // 04/10/2004