Forøget fokus på formidling og branding – CBS ansætter kommunikationschef

Handelshøjskolen intensiverer indsatsen for at styrke sin kommunikation og formidling og ansætter en kommunikationschef - nemlig Anders Monrad Rendtorff, kommunikations- og ledelsesrådgiver med mangeårig erfaring fra danske og globale frontlinjevirksomheder.

09/09/2003

CBS, Copenhagen Business School, intensiverer indsatsen for at styrke sin kommunikation og formidling og ansætter en kommunikationschef - nemlig

”Med Anders Rendtorff har vi fundet en topkvalificeret person, der med sin omfattende kompetence kan indfri Handelshøjskolens store ambitioner på kommunikationsområdet og være med til at udvikle CBS som et stærkt nationalt og internationalt brand,” siger universitetsdirektør Gert Bechlund. ”Vi har allerede i dag en lang række spændende tiltag i gang, som Anders Rendtorff nu skal koordinere og professionalisere, så de får større gennemslagskraft. De første centrale opgaver bliver at færdiggøre en fælles kommunikationsstrategi, intensivere kontakten til medier og øvrige interessenter samt udbygge CBS’ digitale kommunikation.”

Anders Monrad Rendtorff tiltræder pr. 1. november og bliver chef for en kommunikationsafdeling med pt. 8 medarbejdere.

Anders Monrad Rendtorff, 39 år, er cand.scient.soc. og har bag sig ansættelser som rådgiver i Advice Ledelses- og kommunikationsrådgivning, kontorchef i BG Bank, kommunikationschef i Ericsson Denmark og Ericsson Radio Systems i Stockholm – i alle virksomheder på chef- og ledelsesposter. Hans erfaring spænder over de fleste områder inden for professionel kommunikation, og senest har han drevet egen virksomhed inden for finansiel og strategisk kommunikations- og ledelsesrådgivning.

Sidst opdateret: Communications // 13/10/2004