Fokus på service - nye "Gå-hjem-møder" for studerende, forskere og erhvervsliv

I forbindelse med oprettelsen af det nye studium på CBS i Service Management, er der skabt en ny kontaktmulighed mellem studerende, forskere og erhvervslivet i form af såkaldte "Gå-hjem-møder".

05/09/2003

I forbindelse med oprettelsen af det nye studium i Service Management er der skabt en ny kontaktmulighed mellem studerende, forskere og erhvervslivet. Hver mandag - startende den 8. september - præsenteres et oplæg fra kl. 17:10 og ca. en time frem. Herefter er der mulighed for kommentarer og diskussion.

Møderækken omfatter følgende:

8. september

Direktør for Horesta, Lone Njor Hulth, holder oplæg om de væsentligste problemstillinger inden for hotel-, restaurations- og attraktionsområdet. (Danske Bank Auditoriet 2.01)

15. september

Tidl. minister, MF, Jacob Buksti, holder oplæg om transportområdet som serviceområdet og om transportområdets relationer til turisme, kultur og fritid. (Danske Bank Auditoriet 2.01)

22. september

Direktør for Statens museum for Kunst, Allis Helleland, holder oplæg om kulturområdet i relation til management og erhvervsliv med udgangspunkt i erfaringer fra Statens museum for Kunst. (KPMG Auditoriet S.05)

29. september

Hugh Wilkins, Griffith University, Australia, holder oplæg om service management i Australien (oplægget er på engelsk). (KPMG Auditoriet S.05)

6. oktober

Manager, Thomas Martinsen, Rambøll Management, holder oplæg om Erhvervsministeriets nye redegørelse og om oplevelsesøkonomi. (KPMG Auditoriet S.05)

20. oktober

Direktør Henning Hummelmose, Københavns Havn, holder oplæg om havnens rolle og relationerne til turisme-, kultur- og fritidsområdet. (KPMG Auditoriet S.05)

27. oktober

Direktør Lars Liebst, Tivoli, holder oplæg om drift af Danmarks største betalingsattraktion, set i et managementperspektiv og i relation til kultur og økonomi. (Lokale 2.16)

Møderækken foregår på Handelshøjskolen i København, Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg (se lokalenummer under det enkelte møde).

CBS takker alle, der har sagt ja til at optræde som oplægsholdere.

Møderækken fortsætter i november og december. Programmet præsenteres senere.

Sidst opdateret: Communications // 06/10/2004