Både ros og råd til CBS Learning Lab i ny evaluering

I dag offentliggør Danmarks Evalueringsinstitut (EVA) en rapport med evalueringer af udvalgte pædagogiske enheder på universiteterne - bl.a. Handelshøjskolens "CBS Learning Lab".

04/09/2003

I dag offentliggør Danmarks Evalueringsinstitut (EVA) en rapport med evalueringer af udvalgte pædagogiske enheder på universiteterne, bl.a. Handelshøjskolens "CBS Learning Lab". Rapporten konkluderer, at CBS LL overordnet fremstår som en velfungerende enhed med ledelsens opbakning og opmærksomhed, og anbefaler derfor også, at den bevarer sin nuværende form og arbejdsmetode. Til gengæld bør CBS LL gøre mere ud af at formidle sine ydelser til hele Handelshøjskolen, så den i højere grad får efterspørgsel fra andre samarbejdspartnere og ikke mindst fra Fakultetet for Sprog, Kommunikation og Kultur.

Sidst opdateret: Communications // 10/10/2004