Expanded Career Fair will equip students

On 4 February, CBS will host a Career Fair with more participating companies than ever before. At the same time, CBS Career Centre has come up with new initiatives to better equip students.

30/01/2015

CBS giver endnu en gang de studerende mulighed for at møde repræsentanter fra en lang række virksomheder og måske endda få et nyt job. Hele 50 virksomheder kan deltagerne stifte bekendtskab med på et Career Fair, der dermed er det største nogensinde.

Som noget nyt vil der i løbet af dagen blive afholdt Career Seminars. Det er seminarer, der klæder lytterne på  til at klare sig godt på messer, og giver råd til det næste skridt, når messen er ovre. De bliver afholdt af CA a-kasse, DJØF og Akademikernes A-kasse og Work in Denmark.

I løbet af dagen vil virksomhederne også afholde ti minutter lange Company Presentations, hvor de fortæller, hvorfor de er på messen, og hvad de kan tilbyde studerende.

Career Centre Lounge

Selve Career Fairs fysiske layout er også blevet ændret denne gang. Ved indgangen til Solbjerg Plads, der vender mod Kilen, kommer der nemlig til at være en Career Centre Lounge. Her vil der være et registreringsbord, mulighed for at få taget et CV-foto og få tjekket sit CV igennem. Samtidig vil der også være en lounge med stole, hvor man kan tage den med ro mellem samtaler og præsentationer.

Det er vigtigt, at man tilmelder sig til Career Fair på forhånd, så man kan få et navneskilt. Det skal man nemlig have for at kunne få lavet CV-foto og CV-tjek samt deltage i Company Presentations.

Læs mere og tilmeld dig

Følg Career Centre på Facebook for løbende opdateringer og karriereråd

CBS Career Fair 2015
d. 4. februar fra kl. 10-16
Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg.

Sidst opdateret: Communications // 17/12/2017