Benefits and offers

Mentor programmes, alumni associations, special discounts, and an online global network. That are just some of the many benefits and offers which you as an alum can take part in. Learn more about the benefits and offers that are available for registered alumni from CBS.

Alumnefordele CBS Alumni
Foto: Bjarke MacCarthy

Involver dig i CBS og udvid dit netværk

Som alumne kan du bidrage til CBS' udvikling til stor gavn for dig selv, de studerende og CBS som helhed. Bliv mentor, censor, ekstern underviser eller gæsteunderviser. Som mentor for nuværende studerende er du med til at udvikle den kommende generation samtidig med at du selv styrker dine kompetencer.
Bliv mentor
Læs hvordan du kan involvere dig i CBS

Hold din faglighed opdateret

CBS tilbyder både (sommer)kurser og efteruddannelser, som kan være med til at styrke din faglighed og holde dig opdateret på den nyeste forskning.

Ligesom du som studerende havde adgang til at søge efter relevante forskningsartikler, så kan du som alumne få online adgang til for eksempel markedsrapporter og nogle af de mest populære tidsskrifter. Du kan også bestille bøger gennem CBS Bibliotek og få dem leveret til din hjemmeadresse i Danmark. Du skal være registreret alumne for at kunne gør brug af vores biblioteksservices.
Læs hvordan du kan holde din faglighed opdateret
Se alle biblioteksservices

Arrangementer og nyheder

Bliv inviteret med til arrangementet CBS Business Connect, der deler den nyeste forskning og muliggør networking med andre fra erhvervslivet. Som alumne vil du modtage en invitation til dette og andre arrangementer gennem CBS’ nyhedsbrev til alumner. Du skal være registreret alumne for at kunne gør brug af vores biblioteksservices.
Læs nyheder

Find andre CBS-alumner

Bliv en del af et uafhængigt alumnenetværk eller forening, og gør brug af dit netværk gennem CBS Alumni på LinkedIn og Facebook. Du kan også søge efter tidligere medstuderende gennem CBS’ universitetsside på LinkedIn. Her kan du for eksempel få et indblik i alumners professionelle profiler i dag.
Se alle uafhængige netværk og foreninger
Se hvordan du kan gøre brug af dit alumnenetværk

Sidst opdateret: Alumni // 13/04/2023