Enkeltfag, valgfag og supplering

Du kan læse mange forskellige fag og kurser på CBS. Læs mere om de forskellige muligheder her, og find den, der passer bedst til dig.

CBS tilbyder mange forskellige kurser, som du kan tage som enkeltfag, supplering, som gæstestuderende eller meritstuderende.

Du kan finde mere information om kurserne, tilmelding, pris, adgangskrav og meget mere ved at vælge den mulighed, der passer dig nedenfor.

Kurser på CBS

Kurser på bachelorniveau eller kurser på kandidatniveau

Til dig, der vil tage ét eller flere kurser af ren interesse, for at tilegne dig nye kompetencer eller løfte din faglighed inden for et specifikt område. Kurserne udbydes også som valgfag på CBS' bachelor og kandidatuddannelser, og undervisningen foregår i dagtimerne..

Studerende fra en anden uddannelsesinstitution
Til dig, der er fuldtidsstuderende på en andet dansk uddannelsesinstitution og vil tage ét eller flere kurser som såkaldt gæstestuderende eller meritstuderende på CBS. Kurserne udbydes også som valgfag på CBS' bachelor- og kandidatuddannelser, og undervisningen foregår i dagtimerne.

Supplering til kandidatuddannelse
Til dig, der vil tage kurser for at opfylde adgangskrav til en kandidatuddannelse. Kurserne udbydes også som valgfag på CBS' bacheloruddannelser, og undervisningen foregår i dagtimerne.

CBS Summer University
Til dig, der vil tage ét eller flere kurser i din sommerferie. Kurserne udbydes også som valgfag til CBS' bachelor- og kandidatuddannelser, og undervisningen foregår i løbet af sommeren.

Kurser på HD
Til dig, der vil tage ét eller flere kurser af ren interesse, for at tilegne dig nye kompetencer eller løfte din faglighed inden for et specifikt område. Kurserne udbydes også på HD - erhvervsøkonomisk diplomuddannelse, og undervisningen ligger typisk eftermiddag, aften eller weekender.

Kurser på masteruddannelser
Til dig, der vil tage ét eller flere kurser af ren interesse, for at tilegne dig nye kompetencer eller løfte din faglighed inden for et specifikt område. Kurserne udbydes også på CBS' masteruddannelser, og undervisningen ligger typisk eftermiddag, aften eller weekender.

Valgfag for CBS studerende - se mere på my.cbs.dk
Til dig, der læser på CBS og skal vælge valgfag som en del af din bachelor- eller kandidatuddannelse.

Sidst opdateret: Web editor - Student Communications // 23/11/2023