Ny tidsskriftsartikel: Success in Entrepreneurship: A Complementarity between Schooling and Wage-Work Experience

20/09/2016

CBS ved Økonomisk Institut Professor Anders Sørensen og kolleger har udarbejdet en tdisskriftsartikel i Small Business Economics. Tidsskriftsartiklen Success in Entrepreneurship: A Complementarity between Schooling and Wage-Work Experience spørger til hvad der der gør iværksætter succesfuld? Ved brug af det danske registerdata, finder de stærk støtte til den hypotese, at teoretiske færdigheder fra skolegang og praktiske færdigheder erhvervet gennem lønarbejde er komplementære input i den menneskelige kapital.

Du kan læse hele artiklen her Success in Entrepreneurship: A Complementarity between Schooling and Wage-Work Experience

Sidst opdateret: Department of Economics // 08/10/2019