Introduktion til EU’s forsknings-, videnskabs- & innovationspolitik

Gæsteforelæsning af Sasha Renate Bermann ved Center for Europaforskning, Department of International Business Communication

Onsdag, 6 april, 2016 - 10:45 to 12:30

Blandt EU’s mange initiativer for at skabe en europæisk fællesskabsfølelse og identitet er også unionens talrige tiltag på det videnskabelige og uddannelsesmæssige område. Denne gæsteforelæsning giver en introduktion til EU’s forsknings-, videnskabs- & innovationspolitik, aktuelle nøgleinitiativer indenfor områderne og de relevante institutioner indenfor EU systemet.

Sasha Renate Bermann er EU-rådgiver i Uddannelses- og Forskningsministeriet. Og så er hun cand.ling.merc. med Europæiske Studier fra CBS.

Alle er velkomne, ingen tilmelding. Yderligere information om forelæsningen: Michael Herslund, mh.ibc@cbs.dk

Sidst opdateret: Centre for the Study of Europe // 10/10/2018