Om CBS

Administrative enheder

CBS' kerneaktiviteter understøttes af en række administrative enheder.

 

Organisational chart - Shared Central Services

Administrative opgaver på CBS varetages af en række forskellige enheder og afdelinger.

Shared Central Services

Shared Central Services ledes af universitetsdirektøren. Administrationen varetager og koordinerer tværfaglige administrative opgaver for CBS og fungerer desuden som en understøttende enhed for CBS' ledelse. Shared Central Services omfatter følgende administrative funktioner: Ledelsessekretariatet, HR Services, Afdeling for Regnskab, Indkøb og Legal, Økonomi og Analyse (Økonomisupporten, Budget, Evaluering og Akkreditering og Forretningsudvikling), IT-afdelingen, Campus Services, Det Internationale Kontor, Office of External Affairs (Career Center, Kommunikation og Alumni).

Kerneværdier i Shared Central Services

Shared Central Services prioriterer fleksibilitet og søger at sikre en smidig og effektiv administration, der opfylder CBS' generelle behov, og samtidig henvender sig til den enkelte. Som et 'lærende universitet', er fokus på at fremme udvikling og innovation blandt ledelse og medarbejdere.

Sidst opdateret: Communications // 14/10/2016