Biblioteket anbefaler

Academic Search Elite

Artikler indenfor social science, humaniora, uddannelse, computervidenskab, sprog og lingvistik, kunst og litteratur, etiske studier samt naturvidenskaberne.

Flere muligheder

Academic Search Elite

Gale Ebooks

En samling af opslagsværker med fokus på teknologi, produkter, brancher og virksomhedshistorie.

Oxford Reference

Mere end 100 opslagsværker indenfor et bred udvalg af fagdiscipliner. God til definitioner af begreber.

Social Science Citation Index - SSCI

Citationsbase med fokus på samfundsvidenskab. Søg på emner, forfattere eller titler og lav kædesøgninger på baggrund af referencerne i artiklerne. Du kan finde ud af, hvem der citerer hvem og finde nye artikler, der citerer en tidligere artikel.