Nyheder fra CBS Alumni

Skriv dig op til nyheder fra CBS Alumni, og hold dig opdateret om den seneste forskning, arrangementer og efteruddannelsestilbud på Copenhagen Business School.

Tilmeld dig nyheder fra CBS Alumni

Nyhedsbrevet ”News from CBS” er for dig som er alumne fra CBS. Du får indblik i forskningshistorier, hvor CBS-forskere bringer de nyeste løsninger, som erhvervslivet og samfundet står overfor.

Du får også invitationer til arrangementer, konferencer, masterclasses og måder, hvorpå du kan give noget tilbage til CBS, som fx mentoring af CBS-studerende om karriereudvikling, og overgangen fra studieliv til arbejdsliv.

Nyhedsbrevet giver dig også indblik i forskningsbaseret efteruddannelse på CBS, som kan være med til at understøtte din personlige og faglige udvikling.

Sidst opdateret: Alumni // 27/03/2023