Workshop om fact-baseret ledelse med Lean og Six Sigma – få nye værktøjer til dit lederskab

"...without data you are just another person with an opinion" – workshop med LSV Group A/S om fact-baseret ledelse arrangeret af alumnenetværket CIBA. Workshoppen er tilrettelagt som en introduktion til dig, som ønsker at få konkrete værktøjer til effektiv forretningsdrift gennem ledelse med Lean og Six Sigma.

Onsdag, 7 september, 2016 - 17:30 to 20:30

Dalgas Have
Foto: Bjarke MacCarthy

"Without data you are just another person with an opinion" – mød medejer og uddannelsesansvarlig hos LSV Group A/S, Kion Schmelzer. Kion har opnået det højeste certificeringsniveau indenfor Six Sigma – Master Black Belt – og han har mere end 15 års erfaring med at undervise i LEAN Six Sigma.

Du vil til denne workshop blive introduceret til værktøjer, der kan støtte op om en effektiv forretningsdrift, hvor kunden er i fokus samtidig med, at du sikrer dig værdiskabende processer.

PROGRAM & TILMELDING

Se programmet for dette arrangement og registrer dig

Arrangør: Bemærk venligst at alumnenetværket Copenhagen International Business Alumni (CIBA) er arrangøren for dette arrangement. Læs mere om CIBA

PRAKTISK INFORMATION

Dato og tid: 7. september 2016 kl. 17.30-20.30
Sted: Copenhagen Business School, Dalgas Have 15, 2000 Frederiksberg, auditorium DSC033. Se et kort over CBS Campus
Pris: 0 kr. for medlemmer af CIBA / 150 kr. for ikke-medlemmer af CIBA
Sprog: CIBA's arrangementer afholdes på dansk medmindre blot en deltager efterspørger at præsentationen afholdes på engelsk. Kontakt CIBA for yderligere detaljer.
Spørgsmål eller aflysning? Kontakt venligst CIBA, som er arrangøren af denne workshop

Sidst opdateret: Alumni // 17/12/2017