Om CBS Alumni

Gør brug af tilbud og fordele fra CBS, og hold kontakten med andre alumner livet igennem.

OM CBS Alumni

Foto: Jan Lennart Pedersen

Alumne er betegnelsen for en dimittend. CBS Alumni er for alumner, der har en grad fra CBS samt udvekslingsstuderende, som har gennemført mindst ét semester (15 ECTS-point) på CBS.

CBS Alumni er en del af Copenhagen Business Schools satsning på at skabe og vedligeholde et tæt forhold til alumner. Det skal være til gavn for alumnerne, men også for CBS og dermed de studerende.

Igennem CBS Alumni kan du holde kontakten med tidligere medstuderende, deltage i faglige og sociale arrangementer og få adgang til en række fordele og tilbud.

Netværk og arrangementer

Som medlem af CBS Alumni kan du vedligeholde og udvide dit netværk og opnå indsigt i, hvordan andre alumner bruger deres uddannelse. Det kan du blandt andet gøre ved at deltage i alumnearrangementer, engagere dig i en alumneforening eller deltage i CBS Alumnis LinkedIn-gruppe.

Tilmeld dig nyheder fra CBS Alumni

Skriv dig op til nyheder fra CBS Alumni, og hold dig opdateret om den seneste forskning, arrangementer og efteruddannelsestilbud på Copenhagen Business School.

Tilbud

Du får adgang til en række forskellige fordele og tilbud såsom biblioteksservices og særlige tilbud på magasiner og produkter fra forlag.

Læs mere om fordele og tilbud til alumner

Registrer dig hos CBS Alumni

Vi vil altid gerne høre fra dig, hvis du har spørgsmål, kommentarer eller forslag.

CBS Alumni
Copenhagen Business School